KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 3 Przeszukiwanie po indeksie: serie autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym pełnotekstowym (w całym opisie) fragment z tytułu ksiażki Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 4 pozycje należące do serii: Strategie Sukcesu Filia nr 3 Jak być lepszym menedżerem AUTOR:Armstrong, MichaelPOZ/ODP:Michael Armstrong ; [przeł. z ang. Paweł Maria Zwoliński, Paweł Turnau]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1997. SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnikZarządzanie - metody - poradnik OPISFIZYCZNY:422, [1] s. ; 22 cm. SYGNATURA:005 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300042744742744 UWAGI:Oryg. : "How to be an even better manager" 1994. Bibliogr. s. 421-[423]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwaTyt. oryg.: "How to drive your competition crazy". AUTOR:Kawasaki, GuyPOZ/ODP:Guy Kawasaki ; współpr. Michele Moreno ; [przeł. z ang. Renata Łukiewicz-Kostro].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1997. SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:KonkurencjaSukcesPoradniki OPISFIZYCZNY:261, [1] s. : rys. ; 22 cm. SYGNATURA:005 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300042745442745 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Czy zastanawiasz się nad powodami, dla których miałbyś przeczytać tę książkę? Jest ich bardzo wiele! Zrób test. Czy na pewno potrafisz odpowiedzieć na poniższe pytania? Za każde "tak" przyznaj sobie jeden punkt.a. Czym zajmuje się twoja firma?b. Czy masz wizję przyszłości swojej firmy w perspektywie 5, 10, 20 i 50 lat?c. Czy wiesz, co i od kogo kupuje twój potencjalny klient?d. Czy umiesz bezczelnie schlebiać?e. Czy wiesz, jakie cechy musi mieć "partyzant rynkowy"?f. Czy "upiekłeś" już klienta?g. Czy zbudowałeś już "bunkier"?h. Czy walczyłeś z "wielorybem"?0-2 Odpowiedź nasuwa się sama.3-5 Nie jest źle, ale nie ustawaj w wysiłkach.6-8 Zastanów się, czy nie zostać autorem.9 Lepiej naucz się liczyć. UWAGI:Bibliogr. s. 259-[262]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Marketing dla nie wtajemniczonych AUTOR:Forsyth, Patrick.POZ/ODP:Patrick Forsyth ; przeł. [z ang.] Renata Łukiewicz-Kostro. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996. SERIA:Strategie Sukcesu. HASŁA:Marketing - metody - wydawnictwa popularne OPISFIZYCZNY:197, [2] s. : rys. ; 22 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300042741642741 UWAGI:Oryg. : "Marketing for non-marketing managers" 1993. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Wiek paradoksu : w poszukiwaniu sensu przyszłości AUTOR:Handy, Charles B.POZ/ODP:Charles Handy ; przeł. [z ang.] Leszek Jesień. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996 SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:Ontologia - zagadnieniaSamorealizacjaSpołeczeństwo - prognozyZmiana społeczna - filozofia OPISFIZYCZNY:253, [2] s. ; 22 cm. SYGNATURA:316 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300044315744315 UWAGI:Oryg. : "The empty raincoat" 1994. - Na s. red. błędny ISBN. Bibliogr. s. 253-[254]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW>ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE